دلم گرفته است...
 
medical imagener

دلم از همه ي دنيا گرفته است...
مي خواهم  با تو دردو دل كنم ...

مي خواهم به چشمان تو بنگرم...
 و تورا مثل خود دو دل كنم ...
مي خواهم سفر كنم...
به سان تو، مثل يك كبوترآزاد...
 حتي اگر صداي بال من...
تمام دنيا را خبر كند...
مي خواهم خطر كنم ..
به جرم آزادي وجود.....
مي خواهم ببومسمت ....
به صد سجده قنوت....
ادعا نمي كند بنده اي نالايقت...
كاش فقط تو بوديو ....
بودنت بيش و كم نبود....

(بيداد)



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت0:18---21 مرداد 1391
عالیه آقای نادری خانم سعیدی چرا لو دادی الان خانم احمد زاده فرار می کنه میره از مشهد D:
پاسخ:نگران نباشید اقای نادری راه های هوایی، زمینی و.....همه تحت کنترله! :)) من نمیدونم من 8روز اونجام خلاصه یه روز باید حسابی ببینمت مریم! میخوام دس پختتو امتحان کنم عروس گلم!!! فقط تدارک نبینیا شرمنده میشم... فرشته


مریم مشهدی
ساعت4:59---20 مرداد 1391
هـــــــی روزگار! بد میگذری!
حالا فردا پس فردا رسيديم اونجا بدترشم ميبينين shayan ns :D


m.bahrami
ساعت20:32---19 مرداد 1391
کاش میشد....
پاسخ:...........:( shaghayegh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, :: 14:44
javad&shahab&shayan

درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان medical imagener و آدرس medicalimagener.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 20580
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1